Min dag...

.. Började med att jag vaknade klockan 10:30.. Resten av morgonen vet ni.
Efter jag hade pluggat och så tog jag en snabbdusch och gjorde mig ordning för att gå ner på stan med Regina och åt Tacobar.

Sen när vi ätit klart gick vi till Regina och kollade på gamla bilder på oss osv, senare kom Niklas.
Då umgåddes vi lite, prata och så. Sen åkte jag och han hem ca. 21:15.
När jag kom hem så pluggade jag, och jag har väll lärt mig det mesta nu.

Nu får vi väll bara hoppas på det bästa, jag har prov direkt på morgonen. Och därefter engelska prov, dom proven brukar oftast gå bra så!

En bild på mig och Regina sen somras:

Fina va? :D
Nu ska jag ut och röka sen sova, natti ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahaha, shit :D

kolla maten ;ö <3 / regina

2010-03-03 @ 17:38:20
Postat av: //Fille :P

vem till höger?

2010-03-24 @ 16:16:23
Postat av: zandra

SV till Fille :P

Det är jag? I sommras :)

2010-03-24 @ 16:34:26
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0