Nyss kommit hem!

Hej!
Åh herregud..
Klarar inte av det här vädret, vad vill vädret mig liksom..? Döda mig? Ja man börjar ju fundera..
Haha nej men, jag kom nyss hem från en fest på rustkammaren. Har haft superkul och det var väldigt trevligt folk där!
Har dock inte haft tillgång till någon data idag.. Följde med Niklas hem med kvart i fyra bussen, och jag var inte hem nånting innan det så..

Åkte hem till mig runt halv sex, och då måsta jag och Niklas verkligen skynda oss att fixa oss eftersom det egentligen var tänkt att vi skulle vara på festen till klockan sex. Men vi kom dit runt halv sju ist, det gjorde inget iofs. Eftersom festen började klockan 7 :)
Har haft superkul iaf, fast det var tråkigt att det knappt var någon som dansade, alla bara satt och prata och sprang runt och sjöng, drack, rökte osvosvosv!
Hade tyvärr ingen kamera med mig, men jag och Niklas knäppte en bild på oss med min mobil innan hela festen började!:

Vi är snygga va? =)

Snart ska jag och ***** fixa en ******fest och den kommer bli galen! ;)

Spännande att få veta vad det är för fest vi ska ordna va?! Höhö..
Gud vad jag älskar att vara hemlighetsfull! :D
Nej men hörni! Nu vart det lite mycket text kände jag, så ni får ha det så bra så hörs vi antagligen senare igen om mitt internet funkar och så!
Puss och kram på er alla fula, snygga, äckliga, sliskiga läsare eller vad ni än nu är! :D Haha ♥

Kommentarer
Postat av: Benke

(Y)

2010-03-06 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0