Nyvaken

Godmorgon!
Har precis vaknat med Regina bredvid mig i sängen, har hunnit äta lite chips som var kvar från igår också haha!
Vi ska snart äta frukost, har faktiskt ingen aning om vad vi ska äta. Ska fråga mamma om hon kan göra i ordning något gott as usual ;) Jag gör nästan aldrig mitt kvällsfika eller min frukost själv, alltid mamma som är i farten! :D

Jag och Regina har förövrigt inga planer för idag, kanske drar ner till verkstäderna en stund och kikar lite, sen kanske vi går ner på stan och kikar på kläder kanske..?
Vi får se helt enkelt, men jag tyckte det lät som en bra idé.

Från vänster: Mimmi, jag, Regina & Sandra i somras. (bilden ska vara lite brusig)


Nu ska vi gå och äta frukost, men jag skriver senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0