Ska snart till praktiken!

Hej på er!
Sov hos Niklas i natt, jag Jennifer och Niklas klev upp typ kvart över sju imorse, och vi skulle åka fem i halv åtta haha.

Jag börjar klockan 13:00 så jag bestämde mig för att åka hem. Och just nu sitter jag och väntar på Jeanette för hon ska va med mig tills jag ska till praktiken.
Jag slutar 18:00, så då ska jag hem och vänta på Amanda för vi ska hitta på något idag =)
Får se vad vi ska hitta på, planera lite inför Stockholm kanske..?
Känns som jag redan vill börja packa!
Haha, ja.. Jag är alltid såhär när jag ska åka bort nånstans!

Jag ska iaf antagligen köpa den här väskan när vi åker dit:

Den är så himla snygg! ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen, så vi ses senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0