Ska sova nu

Shit vad jag har blivit dålig på att uppdatera.. Tycker inte ni?! I början skrev jag ju nästan 10 inlägg per dag. Fattar inte haha.
Jag kom hem ca. 11:15, satt mig vid datan och gick in och läste bloggarna som jag följer.
Sen gick jag ut till vardagsrummet och satt mig med mamma och pappa vid tv:n.
Dom har nyss gått och lagt sig, och tro det eller ej men det ska jag också göra nu!

Supergammal bild, men jag var snygg va? (: As usual.. Haha!
Så godnatt, skriver när jag vaknar. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra för mig är du det vackraste barn som fötts förutom Christoffer då. Älskar dig såså mycket från mamma

2010-03-07 @ 12:41:48
Postat av: sarah

du om någon är snygg! taaack snälla

2010-03-07 @ 13:29:09
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0