Tell me what you think about it..

Godmorgon på er!
LÄS DETTA OCH KOMMENTERA VAD NI TYCKER!!!!:
Tycker ni jag borde börja med någon grej som handlar om att ni ska skicka in bilder på er, också ska jag gissa åldern och bedöma erat utséende och säga vad ni kan förbättra osv? Låter inte det som en jättebra idé!?

Jag vaknade för ett tag sen iaf, jag hann inte skriva ett inlägg igår när jag kom hem, eller snarare; orkade inte skriva.. För när jag kom hem från festen var jag jättetrött och datan var avstängd dessutom och jag orkade verkligen inte starta den.
Jag hade jätte roligt på festen iallafall, det var packat med folk där och det älskade jag! Hatar verkligen när det bara är några stycken på en fest, också sitter alla helt utspridd vid olika bord.
Jaja, hoppas att ni på ********** hade kul då iallafall! Haha.. *host*

Ska ut och röka nu, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du härmar kissies lillebror med det

2010-03-27 @ 15:50:50
Postat av: zandra

Det är väll ingen lag att man inte får härmas va? Eller har jag fel? Hm, nej skulle inte tro det.

Plus att det är väll ett tecken på att jag tycker det var en bra idé med det han gjorde, så sluta klaga och svara på frågan ist!

2010-03-27 @ 16:02:09
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0