Min och Amandas dag

Hej!
Jag har ju varit med Amanda idag som sagt, vi har bara slappat, kollat på film, kollat på kläder osv..
Men vi gjorde också en video som jag tänkte visa er snart!
Vi hade bara allmänt tråkigt så vi bestämde oss för att göra en rolig video. Någon annan dag när vi är med varann ska vi filma vad vi gör hela dagen. Sen lägga ihop allt och göra det till en rolig kort film! Roligt va? Självklart kommer ni också få ta del av den.
Nu tänkte jag börja kolla på "Nice dreams".

JUSTJA!
Jag ska göra en ny kategori som kommer heta "Film tips" där kommer jag lägga upp videoklipp och inlägg som kommer handla om någon film jag tycker är bra. Så om ni vill ha filmtips så är det bara att gå in på min blogg och gå in i "Filmtips" och kolla vad jag sagt och så om olika filmer, skulle det vara bra? Jag tycker det låter som en jättebra idé för det är många som frågar mig efter filmtips osv. Så då kan man bara gå in på min blogg och kolla. Jag ska börja med det nästa vecka och ska försöka komma med så många tips som möjligt.



Lägger upp videon i nästa inlägg för den har inte laddats upp på youtube ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0