Min dag!

Hej på er! Har ju inte haft tillgång till någon data så det har bara blivit ett inlägg idag.

Min dag börja iaf med att jag åkte till skolan och hade SO prov, det gick väll sådär som jag även skrvit i förra inlägget.
Sen när jag slutade skolan gick jag ner till Wayne's och fika med mamma och Niklas. Sen kom Mimmi och gjorde oss sällskap.
Då satt vi där och prata, sen kom Maxime och Felicia och gjorde oss sällskap en stund.
När klockan blev runt 16:20 gick Maxime och Niklas till Synsam för dom skulle göra synkoll, Felicia åkte hem och jag gick med Mimmi och provade lite kläder och skor osv..

Sen vid ca. 17:00 följde jag med Mimmi till bussen som gick 20 över. Sen ringde Niklas och bad mig komma till Synsam, därefter åkte Niklas och jag hem till mig med hans pappa.
Nu har Niklas nyss varit och ätit pizza på Aspendos, och bara Goffe blir klar i duschen ska jag färga håret på Niklas!

Jaa.. Så såg min dag ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0