Vilken kanal..?

Nu ska jag sova!
Har blött hår iofs..
Men jag tror jag ska fläta håret, så det inte blir som nå jävla kråkbo imorgon bitti.

Har nyss kollat på bellatyrashow.se, jag älskar deras program och kommer verkligen fortsätta följa det!
Men är det någon som vet vilken kanal det går på? För jag går jämt in och kollar på datan sen. Haha, känner mig så blåst men jag har inte riktigt fattat vilken kanal det är på, det står väll inte ens något på deras hemsida? Eller har jag fel?


Aja, ska lägga mig i sängen och sova nu. Gonatt mina älsklingar! ♥

Kommentarer
Postat av: Wiktoroz.se

det är ett livesänt webb-tv-program! :9 så det går inte på någon kanal som tex fyran elle så <:

2010-03-19 @ 18:15:52
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0