Vill du klippa dig hos mig?

Hej på er!
Jag kom på en sak..
Jag är en outbildad frisör kan man säga. Jag har klippt nästan alla mina vänner + mamma, min bror osv. Och jag har lärt mig väldigt mycket. Jag brukar ta ungefär 100:-, det beror helt på hur mycket man ska klippa, och hur osv. Men högsta pris brukar vara runt 100kr.
Så ni får jättegärna trycka på "Kontakta zandra här"-knappen och höra av er. Om ni är intresserad så döp mailet till "Beställa klipptid" och skicka in en bild på dig själv och skriv lite om vart du bor, vart vi ska hålla till, hur du vill klippa dig osv. Priset kan som sagt diskuteras och alla är välkomna!
Jag har tid nästan varje dag, förutom 6-8 april. För då befinner jag mig i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0