Blir bättre update när jag har egen data..

Hej på er! Sry att det blivit super dålig uppdatering, men jag har mina anledningar.. ;)
Idag har ju jag varit i skolan, så långt vet ni. Efter omprovet och allt det där hade jag ett möte med rektorn, mamma, min lärare och Göran. Om vad får ni faktiskt inte veta, för det är privat!

Annars har jag inte gjort så mycket, har kollat på Andra avenyn för en stund sen. Sista avsnittet föralltid, tror jag ska grina lite..
Haha nej då, men vad ska man göra nu då på Onsdags- kvällar? Eller sen kan man ju kolla på *** *** ******! ;) Haha!
Jaja, är skitful just nu så ni får ingen bild. Men vi hörs imorgon, börjar 13:00 på praktiken så jag ska nog hinna få med ett inlägg innan jag går dit.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0