Har inte haft något internet..

Hejsan, vårat internet har strulat idag igen.. Så jag har inte kunnat bloggat något, men nu funkar det! ;)
Lite kortfattat om min dag:
Vaknade 11:00, åt frukost gick ut och rökte och det gamla vanliga.. Sen runt 16:00 började jag göra mig ordning och packade ner kläder för att Mimmi och jag skulle upp på berget och knäppa lite kort. Väskan var fullpackad och den var riktigt tung. Men det var bara att ta den och börja gå mot berget. När vi väl är framme så ser vi att det är massa folk som festar där. Så vi sket i att knäppa nå kort, ändå hade vi ansträngt oss för att bära den där j*vla väskan!! Gick och lämnade väskan hos Mimmis moster och sen gick vi ner på stan och sen vidare till Verkstäderna, träffade lite folk och kolla på Niklas och hans grupper som dansade, också kom det en komiker dit, + RMK. Sen åkte vi ut och åkte lite med Ronny och nu är vi hemma hos mig..

En utav dom i RMK.. (bild lånad från Google)
Vet inte om man kan kalla det där "lite kortfattat" haha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0