Har nyss ätit!

Hej på er.. Idag vaknade jag runt 11:00 för att Mimmi prata i sömnen och sa: "JAA, LÄTT!!" haha, hon pratar jämt i sömnen.. ;) När Mimmi hade vaknat och sånt så var klockan runt 13:30 så då gick vi ut och gick med Mimmis syrra Zarah. När vi hade gått en bit så följde vi med Zarah hem till Kicki och var lite social där. Sen följde vi med Kicki och handla och när vi åkte så släppte hon av oss här hos mig. Så nu har vi nyss ätit och ska nog snart ut och röka.

Igår var vi ju på grillfest i Sandarne, jättemysigt faktiskt! Vi gick dit från mig haha, eller nej inte hela vägen. Vi hann komma till Grundvik tills vi bestämde oss för att ringa efter skjuts. När vi fixat skjuts så åkte vi dit till grillfesten och var där till ca. 00:00.
Det blev ju så jävla kallt..
Sen åkte vi hem till mig och kollade på film sen sov vi! ;)
Har tyvärr inga bilder eftersom jag inte har någon kamera förutom systemkameran, men den vill jag inte släpa med. Har ju iof. mobilen, men kameran börjar balla ur. Eller nej, den måste väll bara rengöras haha! (;

Ska försöka fixa lite bilder sen, PÖSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0