Ska se Sex and the city 2 på bio!!!!!

Ojdå, fick för mig att jag hade bloggat idag..? Men det hade jag ju tydligen inte, så nu blev det dags när jag äntligen fick internet.

JAG SKA PÅ BIO MED REGINA SNART!!! Vi ska se Sex and the city 2, självklart är det premiär så det kommer vara packat med folk och det ska bli kul att gå förbi alla som står och köar eftersom jag och Regina har bokade platser! Haha, dum jag är ;)
Ska åka vid 20:00 (alltså om 20 min) och köpa godis, ta ut pengar osv. För vi måste vara där SENAST 20:30 även fast filmen börjar 21:00 för annars delar dom ut våra biljetter till någon annan! Och det får ju inte hända ;)

 

Ska sminka mig lite lätt nu. Ses efter filmen!

 

Köpte tröjan idag på Randiga rutan för 300kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0