Skriver av mig lite..

Många påpekar min skolgång, "om du inte sköter skolan så kommer du inte kunna bli stylist heller" "sluta skolka, för det kommer du ingen vart med" osvosvosv.. Jag mår j*vligt dåligt över hur jag betett mig i skolan, att jag skiter i den, eller "skiter i" är fel ord, jag har dåliga ursäkter bara till att inte gå till skolan så ofta som jag egentligen borde. Men för mig är det ingen dålig ursäkt, på sista tiden har jag haft problem med magen, kroppen osv. + att det beror på att jag är väldigt blyg och inte vågar stå upp för mig själv och ta tag i saker. Jag har gått i den här klassen i 2 år, men jag känner inte en enda. Den enda jag känner är Regina, som inte går i skolan av vissa själ. Så det här betyder att jag är helt själv i skolan, har ingen att vara med på rasterna eller något. Jag sitter bara där på en ful bänk som ett jävla fån helt själv. Jag har börjat jobbat upp mig vääääldigt mycket nu på sista tiden, men det hjälper inte. T.ex från idrotten så har jag över 80% frånvaro, lika på hemkunskapen och säkert fler ämnen. Det är så sjukt, och jag blir så himla ledsen när jag får gå på olika möten ang. min stora frånvaro, och dom vet inte hur dom ska beté sig för dom vet inte vad dom kan göra för att förbättra det här. Jag är inte den tjejen som går och tar kontakt, om någon tar kontakt med mig så går det bra. Jag hatar, verkligen HATAR att jag är den tjejen som är så blyg och inte vågar säga till, ta kontakt eller stå upp för mig själv! Så snälla, kommentera inte min skolgång. Jag vet att jag inte kommer kunna bli något stort om jag fortsätter såhär, men jag mår inte bättre av att ni påpekar det. I nian kommer ni se en helt annan person. Och det här som jag inte kan berätta, om mig och Regina, Stockholm, företag osv kommer förhoppningsvis ändra på lilla blyga Sandra. Jag tycker jag var väldigt modig som ens skriver det här.
Men jag kan, bara jag vill..

Det här inlägget kanske försvinner imorgon eller något.. Ville bara skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Mona Høie

Så fin blogg du hadde!:-D

2010-05-12 @ 17:44:29
URL: http://monaho.blogg.no
Postat av: -

åttan spelar inte så stor roll om du sköter dig jätte bra i nian. hoppas d blir bättre för dig. :)

2010-05-12 @ 21:33:57
Postat av: Anonym

hur många unika besökare har du?:)

2010-05-12 @ 22:34:00
Postat av: mimmi

jag älskar dig!

2010-05-13 @ 14:24:53
Postat av: Anonym

fytusan...hoppas det blir bättre :)

men vad är de för skit folk som går i din klass som inte bryr sig om att du e själv?

2010-05-13 @ 19:38:09
Postat av: zandra

jag älskar dig sandra /mamma jag vet att du kommer att fixa det här puss min älskade dotter

2010-05-14 @ 21:58:33
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0