Gårdagen och idag.

Kan ju börja med att säga hej! Det har varit väldigt dålig uppdatering igår + idag.. Så jag tänkte att jag ska berätta om gårdagen och idag nu..

Gårdagen:

Dagen började med att det vart lite drama mellan mig och mamma så jag ***** ****.. Ooops!
Sen när jag *** ******** var jag med Mimmi ett tag, sen åkte mamma iväg så jag och Mimmi gick ner på stan. Där hände det också en massa drama haha! Det ända jag tänker nämna är polisen.. Sen vart det avklarat, så jag Jennifer och Mimmi gick hem till och började göra oss ordning för att vi skulle på grillfest hos Niklas. Vi kom dit runt kvart i sju fast den egentligen började 6.. Men jag är ganska seg av mig.. ;) Efter vi varit på grillfesten så åkte jag Mimmi och Regina till en annan fest i stan. Vi åkte väll dit runt halv 10 och var där till kvart i tolv kanske.. Sen gick vi ner på stan tills jag skulle hem vid 12.


Idag:
Började med att jag vaknade 12 kanske.. Satt mig vid vid tv:n och kollade på Talang 2010.
När det var slut så klippte jag mammas hår, tunnade ut det lite, klippte upp det och tog litegrann på längden. =)Blev jättebra om jag ska vara ärlig.
Vill ni också klippa er hos mig..? Klicka här för mer info!
Ikväll ska jag Danielle och Regina hitta på något.. =)

Ska ut och röka nu jag, skriver senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0