Utställning

Hallåååådär!


Nu är jag hemma *puh..* har ju haft en utställning på Verkstäderna idag ang. min praktik som jag berätta för ett tag sen, för två veckor sen kanske..? Jaja, det gick superbra och jag fick jättemycket beröm av folk, dom flesta tyckte min utställning var bäst hihi! ;)
Niklas Mimmi och Regina kom också och hälsa på! Utställningen slutade 14:00, så då umgåddes (heter det så haha?) jag med Niklas Mimmi och Regina, vi gick in i ett rum där på Verkstäderna och dansade, gjorde flickisar, hjulade och mycket mer! Jag och Mimmi ska ju kanske börja på truppgymnastik! Regina kanske också hakar på, ska bli superkul verkligen. Har ju gått på truppgymnastik när jag var mindre men då tyckte jag inte det var lika roligt eftersom jag var äldst i gruppen (jag var 10 år medans dom andra var 6-8 år ungefär) så jag slutade. MEN NU J*VLAR! ;)






Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-19 @ 22:36:02
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0