Dagens shopping

Hej på er!
Har haft fullt upp idag, så jag har inte kunnat skriva något.

Min dag började med att jag klev upp klockan 09:00, sa åt mamma att komma med frukost på säng (haha) efter jag hade ätit frukost kollade jag på våra bästa år som började 10:30.
Efter det hoppade jag direkt in i duschen, gjorde mig klar och skyndade mig till skolan.

När jag väl kommer till skolan så säger dom att vi är ju ledig idag. Haha, jaja.
Så då var det bara att ringa mamma och be henne hämta mig, också följde jag med henne och handla. För jag hade ingen lust att gå hem.

Dagens shopping:


Svart midjekjol från Hollywood, 300:-

Vi kom hem för ca. en halv timme sen, maten har precis blivit klar och vi ska äta tacos! Yummi.. ;)

Kommentarer
Postat av: thomas

du va fett snygg juh

2010-04-01 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0