Morgondagens outfit!

Hallådär!
Nu har jag bestämt outfit jag ska ha imorgon, hiss eller diss?

Halsduk - Ginatricot 129:-
Kavaj - H&M
299:-
Linne - H&M (Köpte i Stockholm) 49,50:-
Lackleggings - Ginatricot 199:-
Skor - Dinsko (Köpte i Stockholm) 299:-


Slutar skolan 16:00, så då ska jag ner på stan med Regina och kolla på jeans! Har tagit ut mina pengar från bloggpartner nu ;)
Sen ska jag nog hem, också ska mamma ringa och beställa läkartid åt mig, tror jag har fått bihålsinflammation igen..
Sen har jag inga planer för resten av dagen, förutom att jag ska göra klart lite skolgrejer som jag egentligen skulle gjort på lovet men som jag helt glömt bort eller helt enkelt inte haft tid med att göra.


Regina och jag i fredags! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra jonsson

sötnosar!:)

2010-04-12 @ 23:23:42
URL: http://www.sandrabloggar.se
Postat av: amanda

FIN BLOGG ! :)



kika in & tyck till på min blogg är du snäll.

kanske följa varandra på bloglovin' kommentera bara ett random inlägg och säg att du lagt till mej så lägger jag till dej.

hare bäst :)

2010-04-12 @ 23:24:38
URL: http://amndaduvet.blogg.se/
Postat av: WANNABEFJORTIS

intresseklubben antäcknar. meningslös blogg, skaffa en mening med den och holy du e 95a helu sjukt egentligen.

2010-04-15 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0