Svar från frågestunden

1. Postat av: alle
vart har du några piercingar någon annan stans än i läppen?<3
Svar: Har bara i läppen om inte öronen räknas. Ska snart pierca naveln :)

2. Från: Anonym
vad har du för bh-storlek? :)
Svar: 80D :)

3. Från: Anonym
är du oskuld?
Svar: Ja.

4. Från: Anonym
hur många syskon har du? (:
love your blogg!!!<3
Svar: 1, Christoffer heter han :)
Tack så mycket!

5. Från: thomas

vf blockade du mig på msn
Svar: För du är liten och ful.

6. Från: Anonym
hur många har du legat med?
Svar: Är oskuld.

7. Från: Anonym

1, hur många har du varit tsm med?
2, vilken är din favorit sångare/band?
3, hur länge har du och regina vart bästa vänner? om ni är det hehe
4, hur lång är du och hur mycket väger du?
5, varför tog ditt senaste förhållande slut?
6, och vem var det med?
7, hur länge har du bloggat?
8, skulle du kunna göra allt för din blogg?
9, skulle du kunna göra allt för dina vänner?

Svar: 1. Hm, 5 tror jag.
2. Har ingen direkt favorit, men jag gillar väll nästan allt :)
3. Sen vi var ungefär 3 år :) 12 år alltså!
4. Jag är ca. 170cm lång, och jag har ingen aning om hur mycket jag väger.
5. Alldeles för privat..
6. Det säger jag inte heller.
7. Är inne i fjärde månaden nu.
8. Hm, svårt att svara på.. Skulle aldrig t ex kunna döda någon för att bli känd eller något sånt. Men det mesta, ja.
9. Absolut.

8. Från: Anonym
vet dina föräldrar om att du röker och vad tycker dom om det?
Svar: Ja, det gör dom. Pappa har fattat att han liksom inte kan göra något, han vet att det är mitt val. Så han har accepterat det från första gången jag stod framför han och rökte. Det var ungefär 2 månader (?) efter jag börjat röka. Mamma accepterar det inte.

9. Från: Anonym

stämmer det att du har skickat runt bilder på dina bröst?
Svar: Egentligen har inte du med det och göra, men ja det har jag.

10. Från: Anonym
hur många har du knullat ?
Svar: Är oskuld.

11. Från: Anonym
Har du kissie som idol?
finns ingen blogg som är så wannabi hennes annars ;)
Svar: Nej, men du verkar ju gilla det eftersom du tidigare skrev "hur många syskon har du? (: love your blogg!!!<3"

12. Från: Anonym
Precis, vill du vara som kissie ? ;)
Svar: Du igen..? Jag ser ditt IP nummer så du vet, så du behöver inte låtsas som att det är fler som håller med dig. BUSTED!

13. Från: Anonym
Sluta tracka på henne om att hon är wannabe kissie, omg. Hon är MUCH BETTER LOOKING än kissie. + att kissie är en äkta fjortiz och det är inte sandra!
Svar: Gullig du är, vet också att jag är finare än Kissie, (ta inte det som att jag tycker hon är ful, för det är hon inte) Tack, I guess!

Tycker ni jag ska ha fler frågestunder lite då och då..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen! (:

2010-04-20 @ 01:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0