Dagens outfit

Godmorgon!
Eller ska jag vara ärlig så vaknade jag runt 11:30.. Mimmi sov till 12:30 ungefär haha, hon hade sovit längre om inte jag och mamma väckt henne ;) Jaja..

Nu sitter jag här vid datan bara och gör absolut ingenting, det blir antagligen övernattning hos Mimmi inatt.. (feetlänk till henne) Jag tror det återigen bara blir mys framför en film, också ska jag passa på att kika in deras lägenhet! För dom har flyttat från ****** till ******** nu och jag har inte sett hur dom bor än! (fast dom flyttade för ungefär 2 veckor sen bara men ändå haha)

Dagens outfit:


Spetströja: Gina tricot (kommer inte ihåg pris)
Midjekjol: Hollywood 300:-
Bustier: H&M (kommer inte ihåg pris)
+ Lackleggings: Gina tricot 199:-

Vad tycks om min outfit? Är den lite för "vågad" med tanke på att jag bor i Söderhamn..?
Fast det bryr jag mig inte om faktiskt ;) Klär mig i det jag tycker om och trivs i, right?

Kommentarer
Postat av: thomas

snyggt

2010-04-02 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0