Hittade ett par jeans jag vill ha..

Heeej!

Har varit med Mimmi hela dagen, vaknade upp hos Ronny och då satt vi oss och kolla på tv. Sen efter ca. en timmes tv tittande så gick vi till Hollywood. Mimmi köpte ett par jeans leggings, och jag hitta ett par jeans som jag ville ha men som jag tyvärr inte har pengar till just nu. Kan visa dom snart..

Jag är ju ute efter ett par snygga ljusa jeans som sitter väldigt tight, annars kan jag inte ha dom för då ser det ut som att jag har smällfeta lår haha! ;)
Har ett par jeans som jag inte använder men som jag ska sälja, ska ju snart starta en bloppis på Tradera.
Mer om det senare..!



Dålig mobilbild, men visst var dom snygga och visst satt dom snyggt? Dom satt snyggt över arslet också!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

sjukt snygga jeans :D

2010-06-09 @ 18:48:39
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0