Bilder från Gävle och lite om min dag

Kände att det verkligen var dags att blogga nu, eller vad säger ni? ;)

Idag klev jag upp 07:00 08:00, mamma vart galen på mig för jag inte klev upp, började ju trots allt 5 över halv nio. Men när jag väl är i skolan så säger dom att vi har sovmorgon, så då vart ja inte så glad e.. Haha, sen hade vi engelska och då kollade vi klart på en film bara som det var typ 10 minuter kvar på. Sen hade vi vårkonsert, och det är ju inge måste att gå på den så jag hade ju egentligen nästan inte ens behövt gått till skolan *suck..*

Sen gick jag till verkstäderna och kollade på estet- 2;orna när dom hade en slags konsert. Så jag kom hem för runt en timme sen.
Har inte hunnit knäppt kort på vad jag köpte i Gävle än så det får ni stå ut med till imorgon ;) Kom ju på nu att jag fortfarande inte visat shoppingen från Stockholm.. Vill ni fortfarande se den haha?

Ni kan ju få se lite andra bilder från Gävle iaf!:





Fikapaus! ;)


Inne i provhytten på HM, synd att jag inte hade tillräckligt med pengar med mig.. =( Ville ha den där jackan..

Mer bilder kommer som sagt imorgon, nu måste jag sova! Puss, natti

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

svar: Sist jag kollade så stod de att de hade förhållande med varandra ;) ha en trevlig dag ! :D

2010-06-01 @ 23:48:20
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0