Bildbomb

Hej på er! Ni vet när jag skrev i fredags att jag skulle ha en myskväll med Regina eftersom jag var sjuk..? Men icke haha! ;) Åkte till tranan och dansade arslet av mig och hade det jätteroligt.

På bussen påväg till tranan!


Jag och Jeanette på strippstången ;)

Dansgolvet!

Älskar bilden!

 

 

 

 

Jag, Regina och Emma! ♥

 

Inne på toan..

 

 

Gårdagen (Lördag)

Vaknade upp hos Regina runt 12:00, började packa ihop mina grejor för att jag skulle bli hätmad runt 14:00.

När jag kom hem la jag mig och vila ett tag, sen kom Rasmus till mig och direkt när han kom så hoppade jag in i duschen och då var klockan ungefär 17:30.

När klockan började närma sig 19:30 åkte jag och Rasmus till Regina och väntade på att hon skulle bli klar för att sen åka vidare till Mohed på beachparty! ;)

Det hände ganska oförväntade saker där och jag redde även ut lite saker med Regina, skönt ♥ (inget bråk eller något liknande)

Vi blev hämtade i mohed 00:00, och skjutsade först hem Regina sen åkte jag och Rasmus till mig för han skulle sova här. När vi kom hem till mig drog vi igång The grudge 3 fast Rasmus somnade i typ början av filmen haha ;) när filmen var slut så väckte jag han också gick vi och la oss i min säng och sov!

Ni ska alldeles strax få en videoblogg från tranan! Blir i ett annat inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0