Bättre sent än aldrig right..?




Hello Kitty luvtröja
Storlek: M
Pris: 100
:-
Knappt använd, och när jag köpte den kostade den 399:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Hello Kitty luvtröja"


Leopardmönstrad sjal
Pris: 20:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Leopardmönstrad sjal"


Vit luvjacka med mönster på bröstet
Pris: 50:-
Väldigt liten fläck på högra armen på muddet
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Vit luvjacka"


Skjorta som är lite kortare i midjan
Storlek: 38 (M)
Pris: 59:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Skjorta"


Tweety! Linne
Pris: 50:-
Storlek: M
Om du är intresserad av det här maila till [email protected] och döp mailet till "Tweety! Linne"


"Slitna" Jeans
Storlek: 28
Pris: 140:-
Använd ca. 3 gånger, jag tycker dom är supersnygga men jag har märkt att jag inte passar i ljusa jeans, plus att dom där var lite för stor för mig. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad dom kosta i affären, jag har för mig att dom kosta ca. 300 eller något.
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Jeans"


Svart/grå randig långärmad tröja
Pris: 70kr
Storlek: S

Också använd ca 3 gånger..
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Svart/grå randig tröja"


Leopardleggings
Storlek: ?
Pris: 60:-
Helt oanvända!
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Leopardleggings"


Gul leopard t-shirt
Storlek: M (liten i storleken)
Pris: 70:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Gul leopard t-shirt"


Partyblus
Storlek: 38 (M)
Pris:
250:-
Anledningen till varför den är ganska dyr är för att den kosta 300:- när jag köpte den, och den har bara hängt i garderoben, och jag köpte den på nyår har jag för mig..
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Partyblus"
Bättre bild på toppen:

Fast sådär genomskinlig är den inte. Det var för vi knäppte med blixt där..
Midjekjol + Skärp
Storlek:
38 (M)
Pris:
150:- Samma anledning som på Partyblusen till varför den är lite dyrare, fast midejekjolen kostade 200:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Midjekjol"



Svart t-shirt med tryck
Storlek: 38 (M)
Pris: 59:-
Använd kanske 1 gång, väldigt snygg tröja om jag ska vara ärlig.. Men jag behöver nytt i garderoben och den här använder jag inte, så varför inte sälja den till mina söta läsare? :D
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Svart T-shirt med tryck"


Luvjacka med mönster
Storlek: M
Pris: 100:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Luvjacka med mönster"


Randig T-shirt
Storlek: 38 (M)
Pris: 70:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Randig T-shirt"


Blåa Jeans
Storlek: 170 (barn storlek)
Pris: 99:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Blåa jeans"


Längre luvjacka
Storlek:
M
Pris: 90:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Längre luvjacka"


Klänning/Tubtopp..?
Storlek: One size
Pris: 90:-
Om du är intresserad av den här maila till [email protected] och döp mailet till "Klänning/Tubtopp"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0