Fish tank

Hej på er.

Har inte haft något internet för en anledning orkar inte förklara. Men nu kan jag uppdatera iaf!
Fikan med mamma var mysig, Jeanette följde också med för jag mötte upp henne på stan. Vi åkte hem direkt efter, och jag har faktiskt bara slappat sen dess.
Kollade precis klart på en film som heter "Fish tank" åh! Jag började grina lite här å där. ♥

Handling:

Mia är en stökig 15-åring som bor med sin mamma och jobbiga lillasyster. Hon har stängts av från skolan och är utfrusen av sina vänner. Hennes mamma, som själv var ett barn när hon födde Mia, kan inte riktigt ta på sig föräldraskapet på grund av sin egen förlorade ungdom och bryr sig ofta mer om sina egna pojkvänner och fester än döttrarnas välmående. Men in i deras liv kommer en ny man – Connor - som är rolig, charmig, snygg och bryr sig om dem alla.Till och med Mia börjar öppna sig för honom.

Har ingen aning om varför den heter "fish tank" men den låter bra va? Den var superbra, verkligen.

Kommentarer
Postat av: sarah

jag har också tänkt sätt den, har jag laggt in på min blogg,vissa säger att den är bra och vissa inte, men jag tkr den verkar bra, så jag ska iaf se den!:)

2010-05-24 @ 21:38:33
URL: http://ssaraahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0